maanantai 15. lokakuuta 2012

Syysloma lasten kanssa

Nyt tuli viikon väli tähän blogin päivittämiseen. Viime viikolla iski järkyttävä angiina ja joku muukin kurkkutulehdus vissiin. Olin sitten viikon ihan sänkypotilaana, ei edes koneelle kyennyt. Nyt sitten pikkuhiljaa elävien kirjoissa taas! :)

Seuraavaksi olen suunnitellut tekeväni jouluksi erilaisia sisustus-sydämmiä erilaisista kankaista. Minulla on tuolla useita punasävyisiä kankaita mitä olen jemmannut jo pitkään ja miettinyt mitä niille tekisin. Suurimman osan kankaista olen löytänyt mummolan aitasta, yllättäen:). Yhdet retrot jouluverhot meinasin myös uhrata sydämmille. Toisaalta niistä voisi kehitellä myös muita joulukoristeita. Ja itseasiassa niistä voi kehitellä melkein mitä vaan! Noista ruskea/keltaisista puuvillaverhoista voisin oikeastaan tehdä minulle ja tytöille essut jouluksi!

Tämä viikko menee lasten kanssa syyslomaa vietellen. Katsotaan jos tyttöjen kanssa saataisiin porukalla tehtyä sydämmiä ja muita koristeita tässä syysloman aikana. Olisiko teillä hyviä vinkkejä lasten kanssa askarteluun?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti